Flåsarn- -

Meningen med vad är meningen med vad?



Pappas sambo Catarina säger ofta att allt har en mening.. och ja, det är många som säger så faktiskt, men jag har tvivlat många gånger.

Finns det verkligen någon mening med att någon går bort?

Eller, de vägar jag har tagit i livet, fanns det en mening med dom?
Kanske.

Det fanns nog en mening med att jag umgicks med dåligt folk som tonåring..hur skulle jag annars ha insett att dom var just dåliga personer?

Men, vad har det som har skett nyligen för mening?
Jag söker utan att finna!
Jag söker och blir bara mer förvirrad.
Mitt eget fel, jag vet..


Behöver rensa tankarna, behöver få vara ensam, ute i kylan och bara fundera..
Så i kväll tar jag nog mig en promenad i min ensamhet..

Men jag blir galen på detta.. att inte veta vad framtiden har att ge mig, vilken väg jag ska ta när jag står vid nästa vägskäl, vilka röster jag ska lyssna på och vilka jag kan lita på.


Kommentarer
Postat av: pubes

sv: MOHAHAHA! =D

2009-11-03 @ 16:01:49
http://pubes.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, den som kunde veta vad framtiden har att ge!

2009-11-03 @ 17:11:19
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0