Flåsarn- -

Nu jävlar!

Jag kan inte blunda för det längre, jag kan inte låtsas som om att det inte finns.
För smärtan finns där i huvudet.

Jag MÅSTE reda ut mina tovor i håret i kväll, i natt och i morgon!

Alltså, i Söndags när jag vaknade efter lördagens bravader så satte jag upp håret i en tofs.. och den tofsen har jag haft i skallen tills för bara några minuter sedan.
En och samma jävla tofs liksom, jag har inte brytt mig om att ta ur tofsen och borsta ut håret, nej nej, tok heller!
Jag visste ju vad jag hade att vänta mig om jag gjorde det..

Men nu måste jag verkligen, så tofsen är borta.. men..

Håret ser fortfarande ut som en stor jävla tofs.

Detta kommer göra ont, det kommer rinna blod,svett och tårar innan jag är klar.

Och jo, ni som läser och tycker att jag är äcklig.. jag har tvättat håret med tofsen i. Kanske inte så smart, nej.

Men det är lätt att vara klok i efterhand.

Kan ju säga det att bilden ovan ser inte alls lika hemsk ut som håret gör i verkligheten trots att bilden är tagen för någon enstaka minut sedan.

Snälla ni som läser, be en bön till Gud om att jag tar mig ut ur mina tovor helskinnad.

Jag tror inte Ida vill gå runt på stan med mig i morgon om mitt hår ser ut så där..

Kommentarer
Postat av: Bengt-Martin

De tror ja säkert =)

2009-11-26 @ 22:26:32
Postat av: Kimmizz

Kommenterar lite allmänna inlägg du skrivit istället för att skriva på varje rubrik. Du ska se att de här med Maya är bara tillfälligt pga av att hon känner på sig när mamma inte mår bra. Vare sig ni bestämmer er för att gå helt isär eller inte så ska du få se vilken underbar liten tjej du kommer få sen. Hon kommer testa dig till 100 precis när du inte mår speciellt bra. Jag vet mina barn har gjort detsamma då jag & min man separerade för ett kort tag. De känns som pain in the ass nu men de blir bättre. Och du verkar vara en stark tjej som klarar de mesta. Ta inte åt dig för mycket av vad andra säger ang Maya. De är DU som känner henne bäst och de är DU som är en underbar mamma till henne. Hoppas du kommer fram till de beslut som är bäst för dig. Och att du verkligen ägnar tiden du får för dig själv att göra de du vill samt slappna av. Ha en bra helg. Kram Kimmizz

2009-11-27 @ 12:52:40
http://kimizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Lina! Fin blogg hörru! supersöt! Lycka till med tovorna ;-) jag drass med samma, fast på min dotter, men det blir ju jag som får ta dem... suck

Ha en mysig kväll! Kram

2009-11-27 @ 20:49:58
http://majomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0