Flåsarn- -

Och guldet blev till sand... eller?


Blev väckt av Ante kl 5.30 i morse, och jag skojar inte när jag säger att jag blev så besviken att tårarna nästan rann.
Jag hade ju en sådan underbar dröm liksom och så var den inte sann!FAN!

Vad drömde jag?

Jo, att jag och Ante var på något ställe, och där var också Idol Rabih *dräggel*..jag åkte ner i en skidbacke och råkade träffa honom, och sen var allt klart. Det vart han och jag.... tills Ante väckte mig...

Foto lånat av www.tv4.se


Efter att Ante hade åkt och jobbat så försökte jag somna om en stund och hoppades på att fortsätta drömma, och visst, det gjorde jag, dock inte om Rabih den gången..

Ja, jag och Maya sov över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0