Flåsarn- -

Ska vi börja leka herren på täppan nu?




Nu är jag rädd, måste börja förbereda mig på att "slåss" om skvallertronen ordentligt..
Jag måste luska reda på det mest smaskiga skvallret..

Jag måste införskaffa mig EXTRA STORA öron och ett riktigt spionkit.
Det här går bara inte.. det är JAG som ska sitta på tronen om några år.Tycker jag.





Pappa, om jag lånar Zorro och går ut på promenad fler gånger så vet du varför..





Tack Annso för att du delar med dig om din erfarenhet och dina tankar om sprutan.



Kommentarer
Postat av: pubes

sv: good for you! ;)

2009-11-13 @ 13:41:51
http://pubes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte annat än le ;)

2009-11-13 @ 20:01:58
Postat av: Annso

Yess!!! det är bara att börja ladda :) jag är ju dessutom inte självutnämnd som du verkar vara :) fast din styrka ligger väl kanske i att du är infödd FBA bo,å har allt smaskigt skvaller om alla i blodet redan,kanske kom med nappflaskan tom, vad vet jag, själv är jag ju bara inflyttad, men en liten match kan jag kanske ordna iaf ;)

2009-11-14 @ 16:57:38
http://huldahoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0