Flåsarn- -

Till mina nära..


Jag vill be om ursäkt till alla som står mig nära, släkt och vänner.

Jag har en oerhört jobbig period i mitt liv just nu där jag varken vet ut eller in.
Alla tankar och funderingar jag har gör mig förvirrad dagligen.
Jag orkar knappt gå utanför dörren just nu.

Jag har svårt att sova på nätterna, vrider och vänder på mig hela tiden.

Allt detta som händer just nu kanske får mig att verka som en kall och känslolös människa.
Men det är jag inte.
Har det bara extremt jobbigt just nu.
Och jag ber er alla att förstå mig, men jag kan inte tvinga er att förstå.

Jag är ur balans totalt.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har sårat någon eller på något sätt fått er att känna er bortglömda.

Men, jag är på väg mot ljusare tider nu, det känner jag. Hur lång tid det tar för mig att finna ljuset helt, det vet jag inte, och snälla, stressa mig inte. Det kommer bara göra allt värre.


Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hoppas att du vet att jag finns här för dig.. Alltid!

2009-11-11 @ 00:37:14
http://niickis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Man beöver inte ha dåligt samvete för att man mår dåligt ibland. Vi vet ju det och det viktigaste är ju att du tar hand om dig själv och tar hand om tankarna så att du kan släppa dem sen. kram

2009-11-11 @ 09:40:40
Postat av: Katrin

Nä Robin får inte ta spruta än... men det kommer o komma snart som det låter... för dom har kollat hur barn under 3 år reagerat på vaccinet i andra länder och kommit fram till att det inte var värre än för vuxna. Så dom ska godkänna det om dom inte redan gjort det.

2009-11-11 @ 09:55:29
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Carina Lindström

Det är höstdeppen Lina. Alla vet vi att det går över. Har precis peppat Yozzan oxå som är hur deppig som helst. En stor kraaaaaaaaam till dig.

2009-11-11 @ 16:51:52
Postat av: Ingela

Vet hur du har det och säger det igen: hör av dig när du vill! Jag fortsätter att tjata, men gör det av välmening, du betyder ju så mkt för mig/oss! Jobbigt att se när någon mår dåligt och känna sig hjälplös. Men det blir bättre tider och då går man stärkt ur det som varit. KRAAAM

2009-11-12 @ 09:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0