Flåsarn- -

Vad finns i julklapparna tro?


Jag och min vän Ida var på lite shopping humör en dag och bestämde oss för att köpa julklappar.
Men då Gävle har så jävla snävt butiksutbud så fanns det bara ETT ställe som lockade.
Där köpte jag julklappar till nästan alla nära och kära, i alla färger och former.

Har tänkt på lite olika rim till dessa julklappar;


"Stor och svart,denna kan du ha när du är ensam någon natt"

"Käre bror,denna kan du använda när du blir stor"

"Nu jävlar tar du rätt på all disk, annars kan det hända att du med den här får smisk"

"Den är liten som en fjärt så den får plats i din stjärt"


Det låter väl som bra rim på några julklappar, inte sant?
Har typ 10 till som ska få rim och grejer.. men det är ju ett tag kvar till jul.

Känns skönt att ha typ alla klapparna färdig handlade.


Någon som kan gissa vad som finns i dessa julklappar?


Kommentarer
Postat av: Catarina

jag öppnar gärna det sista paketet med diamantringen i!

2009-11-19 @ 09:13:56
Postat av: ida

Hahahahaha!

2009-11-19 @ 10:16:29
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0