Flåsarn- -

Jobbelijobb

Första jobbdagen i dag sedan början av Juli, underbart!
Så kul att få vara tillbaka på mitt favorit dagis :)
Personalen och barnen får mig verkligen att trivas :)
Började kl 7.30 och slutade kl 16, alldeles lagom dag med andra ord.
Ante hämtade mig utanför Köpis strax innan 17, sen åkte vi och hämtade Maya på hennes dagis, en ledsen Maya,tyvärr.

Just nu så sover monsterungen medans Andreas ligger och lyssnar på en ljudbok i våran säng, så jag kan sitta i lugn och ro och kika runt lite på nätet.

I morgon ska jag också jobba, 9-17.30, rätt så bra tider, förutom att det kommer bli himla stressigt att ta sig hem, men det måste funka.




Jag önskar att du kunde se eller höra mina tankar...


Kommentarer
Postat av: susy

vilken gullig header!

2009-09-04 @ 11:51:48
http://susanamontesjimenez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0