Flåsarn- -

Fredag

Har blivit dåligt med uppdatering här inne de senaste dagarna pga flytten, vi har alltså haft fullt upp.

Maya har varit otroligt duktig och sovit hela nätter inne på sitt rum sedan i Onsdags, så jag och Ante är lite bortskämda med sömn här hemma.

Idag är det långfredag, Maya är alltså hemma från dagis.. jag hade sett fram emot en liten sovmorgon och tänkte att eftersom att Maya har sovit fram tills 7.30 nästan hela veckan så kanske hon skulle sova till 8.00 eller 8.30 idag.. tji fick jag, 6.30 stod hon bredvid min sida av sängen och bad mig kliva upp.

Vad står på schemat idag då? packa upp lite småsaker och tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0