Flåsarn- -

Hej,lustigt att vara vaken,dra upp särken och vara naken...

Jag vet inte vad det är som gör att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden.. eller jo föressten, det har ju varit rätt så mycket att göra med tanke på flytten och påskledigheten.
Det har helt enkelt inte funnits någon tid.

Vi trivs som fiskar i vattnet här i nya lyan faktiskt.. Maya är så glad över sitt nya rum och möjligheterna till att kunna gå ut på en uteplats och leka, jag tror det var i förrgår så var hon och jag ute en sväng, då tittade hon på mig och sa:
-Mamma, ja älskar mitt hus!
Jag blev alldeles varm i hjärtat och kände verkligen vilket bra beslut detta var, att flytta hit.

Mitt och Antes förhållande har förvandlats till något bra igen, vi bråkar inte lika mycket om småsaker och vi får äntligen sova tillsammans i våran gemensamma säng utan en unge mellan oss.

Ska försöka blogga mer sen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi är ju komma o inspektera någon dag nu framöver. påskledigheten va fullbokad med en massa middagar o grejjer +att vi körde en rejälv vårstädning i lägenheten igår. annars så hade vi planer på att kika förbi. men vi hinner ju :)



Mayzan lär ju få sina skor snart å, säsongen för dom har ju börjat nu :)

2010-04-06 @ 15:10:52
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Katrin

tjo! vad härligt att ni trivs så bra =) vi tänkte kika ut till er en svång någon gång efter den 15:e när alex fått lön.. vill ju se hur ni bor =) kram

2010-04-06 @ 15:24:12
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Ingela

Va roligt att höra!!!!

2010-04-06 @ 17:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0