Flåsarn- -

Jag hoppas du har kommit till paradiset..

Lite ledsen blev man nu på morgonen när man fick se att en gammal vän som jag tyvärr inte haft någon kontakt med på flera flera år har gått bort.
Jag var tillsammans med en av hans bröder för en massa årsedan..
Det är sorgligt, en och en försvinner dom gamla vännerna från jordelivet.

Men denna kille valde inte att avsluta livet själv, till skillnad mot för många andra.

Han talade alltid om paradiset, att livet var orättvist och att det riktiga livet inte började förren efter döden.
Jag antar att han befinner sig i paradiset nu och håller sin pappas hand där borta.

Tänker på hans släkt och vänner!

Vila i Frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0