Flåsarn- -

Valborg

Alltid lika kul när man får jobb och när man sedan ringer för att bekräfta att man kommer så får man höra att dom ordnade med personal internt.
Får dom göra så?

Nåja, ingen fara på taket. Har en del annat att göra så..

Sista April idag då gott folk, känns lite konstigt...
Har ju åkt på cruising med Ida,Jörgen och lite fler folk till Sala på just denna dag.. men detta år blev det inte så, iaf inte för mig.
Festsugen är jag så det inte är klokt, men pga bristen på barnvakt så blir nog hela familjen hemma ikväll, funderar på att göra lite tacos och ha en myskväll. Det funkar väl det också?
Dessutom får vi en sleepover gäst också, min lillasyster Isabell, så Maya är nöjd iaf.


Kommentarer
Postat av: Katrin

avböjer förskolan och därmed sett till att du är utan jobb så har dom skyldighet att betala dej för 4 timmar. Det ska dom på viakriejouren till mej när jag frågade...

2010-04-30 @ 14:55:12
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0