Flåsarn- -

Årets sista inlägg!

Varit en lite smått stressad dag idag men den redde ut sig finfint!
Gjorde ordning en god middag till mig,Ante och Maya som bestod av kyckling,potatisklyftor,mögelostsås och sallad.
Super gott!

Resten av kvällen har vi spenderat i soffan med chips,dip och dricka.. och självklart, 3:e säsongen av Tre Kronor.

Nu har Ante gått och lagt sig och Maya sover sedan någon timme tillbaka.Så jag sitter här i min ensamhet och filosoferar.. och är LYCKLIG!! (Anledningen skriver jag om senare)

Om 10 minuter så slår klockan 00.00 och det nya året kommer ringas in,så jag ska väl strax gå ut och ställa mig på uteplatsen, bland all snö och ta en cigg och kika på fyrverkerierna som syns dåligt pga snövädret.
Och nej, jag tänker inte vara dum och väcka Maya så att hon ska få se.. hon mår bättre av att ligga nedbäddad i en varm och gosig säng.

Gott Nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0