Flåsarn- -

Arga bildoktorn! exklusivt videoklipp!

Ja nu jävlar ska jag sluta vara så jävla "bloggslö" och sluta få sådan prestationsångest så fort jag loggar in på blogg.se
Det här är ju liksom min blogg, där jag ska kunna skriva vad jag vill, vare sig det är roligt,hatiskt eller sorgligt.

Men om sanningen ska fram så händer det inte något roligt i mitt liv just nu som skulle kunna få er att tappa hakan av avund eller grina ögonen ur er.. tyvärr..
Eller jo, jag tror att ni avundas mig för att jag har en sådan härlig karl med ett sådant härligt däckbytarhumör.

Kolla själv här nedan bara :

 

Han blev inge glad alls när han upptäckte mig med kameran... va fan, har han ingen humor eller? ;)


Kommentarer
Postat av: Sågen

haha vafan domkraften kanske man ska sätta närmare däcket när man ska hissa upp också :D

2010-12-30 @ 22:04:29
http://weasa.eu
Postat av: Katrin

hehehe underbara däckbyten... seriöst killar är roliga med bilar

2010-12-30 @ 22:42:26
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0