Flåsarn- -

Det ligger en spykråka i min soffa..

Maya har spytt.. så jag antar att det är magsjuka på gång. Hon brukar ALDRIG spy annars.
Hon var så rädd min lilla älskling och grät hysteriskt när jag duschade av henne.

Nu ligger hon i soffan och kikar på Pippi, nedanför soffan har hon en hink som hon kan kräkas i om det skulle behövas, med min hjälp förstås.

Oavsett om hon kräks mer eller inte så måste hon vara hemma från dagis imorgon och jag måste ringa och tacka nej till jobbet som jag tidigare tackade ja till. Tråkigt nog..
Men men, vad ska man göra då.. man vill ju inte låtsas som om att inget har hänt och riskera att smitta andra.

Blir en vaken natt detta skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0