Flåsarn- -

Dösnack

Har hämtat Maya på dagis och hon fick gå hela vägen hem, dock är inte det någon ovanlighet.
Men, ungen ska ju stanna överallt.

-Mamma titta här vänta bussen..
-Nej Maya vi ska gå hem.

-Mamma titta många snö!
-Ja har du sett vad MYCKET..
-Mytte.

-Mamma,gå här?
-Nej vi ska gå den vägen
-Maya gå selv här!

Ibland kan promenaderna ta upp mot 45 minuter och då är det bara 5 minuters avstånd mellan dagis och vårat hem.
Kan bli drygt..

Håller på och klurar på hur jag ska göra dagens middag just nu.
Hmm.. Kyckling och fullkornspasta blir det iallafall och tanken är ju att det ska vara sallad.
Så, antingen så tar jag sån där paprika,majs och ärt mix eller så gör jag en vanlig klassisk sallad med salladshuvud,gurka och tomat. Svårt det där..
Kanske bli både och? Äh vi får se.

Föressten så gjorde jag en redig vurpa igår morse när vi gick till dagis och idag så känns min rumpa dubbelt så stor och den gör förbannat ont.
Skulle faktiskt behöva en speciell sittring som man kan blåsa upp, en sån som man kan ha om man har det jobbigt med hemorrojder.

Blablablabla..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte hur du lyckas, å hur jag lyckas missa det, funderat på att skaffa broddar innan du slår ihjäl dig :)

2010-02-02 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0