Flåsarn- -

Ett och två och SPY!

Det är sååå mysigt att bo i en liten håla som fucking Forsbacka...
I morse när jag tog mitt fläsk och gick till Konsum så möttes jag av 3 stycken spypölar utanför affären, tre stycken, T-R-E jävla stycken!

Stackars den människan som mådde så dålig i natt.
I know the feeling.

Fast jag har ju aldrig spytt ute här i hålan, jag kör The-City-Style, spyr gärna mitt på torget eller där bussarna står.

Fan vad jag vart sugen på en rejäl fylla nu!
Åh.. guuuud.. tänk vad gott och mysigt att dricka vin,öl och sprit för att sedan bli så full att man knappt kan sitt namn eller vet vart man bor eller befinner sig.
Jag var mästare på sådana fyllor som "ung" dock är jag mycket lugnare nu förtiden.. nu vet jag att en viss Ida kanske inte håller med.. men va fan ;)

Något jag hatar när jag har druckit är att min röst blir så äcklig, ja men ni vet, på det där sättet att det låter som att man gör till sig eller något.Svårt att förklara..
Fast ibland så får jag en riktig rispig whiskey/cigarett röst också.


På nattbussen hem från ett jävla festande natten till den 17:e Januari, blir omhändertagen av granntjejen.Haha, det var sorgligt faktiskt..




Kommentarer
Postat av: Ida R

Haha, men det är bra härligt ibland! :D

2010-02-27 @ 22:40:06
http://ajdaas.blogg.se/
Postat av: ida

haha, du är INTE nå lugnare alls nu för tiden Lina! :-P

2010-02-28 @ 11:46:49
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0