Flåsarn- -

Glad,gladare,gladast!

Jag är så glad över min tatueringsvinst att jag skulle kunna kissa på mig!
UNDERBART!

Jag har längtat och längtat till den dagen då jag skulle ha råd att göra lite större konst på min kropp och nu har jag äntligen fått chansen!
Jag vet vad jag vill ha men den kommer nog bli lite dyrare i slutändan, men det gör ingenting.

Kommer hålla det hemligt ett tag till angående vad jag ska göra för tatuering men självklart så kommer jag stoltsera på bilder här i bloggen när det har blivit gjord.

Nu är det bara tidsbokning som fattas :)

Kommentarer
Postat av: kristina Nygren

hej

Anna skall vara kvar hos Danne och hyra stol men vara egen företagare hon kommer att resa runt och tatuera nyligen varit i England

kul att du kollade in på min blogg

kram Kristina :-)

2010-02-17 @ 00:05:23
http://kickilinanygren.blogg.se/
Postat av: C

fifi o blomsterfröna?

2010-02-17 @ 07:18:34
Postat av: - THE LIFE OF ELIN

Grattis! Jag såg att du vann :)

2010-02-17 @ 11:32:54
http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0