Flåsarn- -

Inget intressant..

Igår fick jag jobba, skulle börja 9.30 så det  blev rätt stressigt med att hinna lämna Maya på dagis, sätta fast däck på vagnen,säga hej då till Maya och sen springa till bussen.
Kom fram till vägen och då går bussen förbi. Jävla skit.
Gick hem till pappa, och fick strax innan 10.30 skjuts till Sätra, där letade vi efter stället jag skulle jobba på.. hittade det inte. Va fan!
Pappa släppte av mig i Sätra Centum tillslut, fick ta bussen till samma ställe där vi tidigare varit och snurrat med bilen.
Kliver av bussen,går över vägen, helt fel ställe. 
Går över vägen igen, in på ett annat område.. helt plötsligt så var jag i Sätra Centrum igen!
Precis när jag var påväg att ge upp så såg jag, på en kulle, en byggnad som såg ut som en förskola.. så jag skyndade mig dit och blev väldigt glad när jag såg att det var rätt förskola!
Men det var pinsamt att komma 2 timmar sent..

Men iaf, att jag jobbade igår trots min förkylning, det fick jag verkligen igen för senare på kvällen och idag.Fy fan säger jag bara.

Och Maya då, elakaste ungen i kommunen denna morgon så hon får vara hemma från dagis.

Kommentarer
Postat av: Katrin

tack för att du påminde mej varför jag vägrar att ta jobb samma dag. huuua jag pallar inte det. skulle vara lättare om man inte haft barn då... me nu... näpp! jag ska veta dagen före jag.

2010-02-16 @ 09:20:13
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0