Flåsarn- -

Jo men armen bröts av när jag nös..

Sitter här med papper i min näsa, en naken unge i knät och armar som värker efter senaste nysningen.
Varför blir det så föressten?

Ja alltså, varför känns det som om att armarna och axlarna bryts av när man har nysit i 4 dagar?
Jag ljuger inte när jag säger att det känns som om att de har brutits för jag minns gott och väl hur det kändes när jag bröt armen som yngre.

Smärtan, denna smärta har orsakat mig många tårar idag.

Min näsa är söndersnyten och min överläpp är röd,torr och narig.
Jag ser äcklig ut.

Imorgon hoppas jag på jobb, men jag har ingen foundation.
Hur fan ska jag kunna täcka mitt utseende på bästa sätt?
Puder fungerar inge bra just nu, tro mig, jag har testat.

Det är riktigt illa.
Nästäppan jag bär på gör så att jag knappt kan prata och råkar jag prata med någon jag inte känner så tror den personen att jag är efterbliven och ler så där superfånigt emot mig.

Maten som JAG lagar och sedan äter smakar som ingenting. Hade lika gärna kunnat dricka ett glas med råa ägg istället för att äta kassler,ris och sås som jag gjorde till middag idag.

Röksugen är jag också.


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

fin blogg!:-)

2010-02-16 @ 20:27:21
http://brunettbloggen.se
Postat av: Katrin

usch då.... krya på dej!

2010-02-16 @ 22:25:31
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0