Flåsarn- -

Känn dig utmanad!

Jag blev utmanad av Ida!

1) lägg in awarden (alltså den här instruktionen) på din blogg.
2) länka personen du fått den av.
3) berätta sju intressanta saker om dig själv.
4) välj sju stycken nya att ge awarden till.
5) länka till dessa sju i detta inlägg.
6) skriv en kommentar i deras bloggar och berätta att dem fått awarden.


7 random saker om mig:

♥ Jag blev tillsammans med Ante ca 1 månad efter att jag hade dumpat mitt ex.
♥ Jag umgicks med Gävles värstingar när jag gick i högstadiet.
♥ Jag slogs ofta och blev alltid portad från ungdomshaket Block17 under högstadietiden.
♥ Jag gömde väldigt många spritflaskor i min garderob när jag bodde hos mamma,mormor hittade alla och radade upp dom på fönsterbrädan i mitt rum.
♥ Jag är kass på att laga mat.
♥ Jag är alldeles för lat.
♥ Jag har en Hello Kitty tatuering på min högra underarm.

JAG UTMANAR:
Alla som vill anta utmaningen.Skriv gärna en kommentar om ni har gjort det så kan jag läsa sen.

Kommentarer
Postat av: ida

haha, det där med spritflaskorna visste jag inte om! :-P

2010-02-08 @ 22:24:19
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0