Flåsarn- -

Magsjuka,popcorn och Dawsons Creek!

Jomenvisst hörrni, här har man varit vaken hela natten lång!
Maya kräktes fler gånger, inga kaskadspyor som tur var men ändå tillräckligt för att man själv ska bli äcklad.
Tvättmaskinen har gått i stort sett hela natten och snuttisen har blivit tvättad minst 3 gånger.

Nu har det gått några timmar sedan Maya spydde senast, tror det var 7.30 faktiskt.. och vi har nyss kommit hem efter en liten promenad till Konsum där vi köpte saftsoppa.

Ska jag vara ärlig så mår inte jag så bra idag heller, kanske beror på bristen av sömn..
Men jag ska inte klaga, hade faktiskt rätt så mysigt i natt när Maya väl sov.
Jag åt popcorn,drack vatten och kikade på Dawsons Creek.
Tänk att det fanns en tid då man följde den serien slaviskt.

Nä nu ska jag glo runt lite på internet..
Maya sitter i soffan och kikar på barnprogram, jag hoppas att hon vill sova snart, hon skulle behöva det.


Kommentarer
Postat av: Ida

åh, Dawsons Creek..fan vad vi kollade på det förut! :thumbup:

2010-02-09 @ 11:57:42
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Katrin

usch det e jobbigt med magsjuka... vi hade det här för nån vecka sedan vi med. hela familjen, utom alex hehe. har du otur kanske du åker på det du med... jag fick det efter att ungarna haft det. får hålla tummarna

2010-02-09 @ 13:26:18
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0