Flåsarn- -

Melodifestivalen-Deltävling 1! Resultat!





Direkt vidare till Globen:
Salem Al Fakir och Ola
Andra chansen:
Jessica och Pain of Salvation

Något gick fel någonstans på vägen antar jag, för inte fan kan det vara sant att Pain of Skithål fick gå till andra chansen och att Linda Pritchard åkte ut?!
Hallå Sverige!

Pain of Skithål, vad fan gjorde dom egentligen på scen?
Varför fick inte trummisen,basisten och gitarristen vara med i låten?
Dom var bara där på scenen och såg dumma ut.
PINSAMT! PINSAMT!PINSAMT!

Salem däremot, vilket musikaliskt geni! Jag älskar honom!

Linda Pritchard hade jag gärna sett gå vidare direkt till Globen utan några knussel!

Ola, ja.. jag tycker att vi har för mycket av låtar som är som den.Behövs inga fler.. men tydligen håller inte Sverige med mig.

Jessica, tråk,tråkigare och tråkigast.

Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Linda kommer säkert röstas vidar i slutänden. brukar dte inte varnågra jokrar med ? Hoppas det iaf. Isf ska jag rösta som attan, hon hade ju en låt av världsklass.



Ja filmen var kitkul å se den :D

2010-02-08 @ 08:30:20
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0