Flåsarn- -

Ska nog låsa in henne!

Jag och Maya tog bussen till Köpis, Mr.Hyperactivity och hans familj var också på bussen.
Har bara ett ord att säga om det: HERREGUD!
Och det är inte med positiv bemärkelse,tyvärr.

Nåja, jag och Maya såg nog ut som familjen Taikon så som vi flängde runt, bråkade och härjade.
Ungen är fan inte snäll nu förtiden.

Jag bävar inför framtiden, Maya kommer bli otroligt jobbig tror jag.. Jag är stensäker på att hon kommer bli en riktig rebell som kommer försöka bryta sig loss redan vid 10-årsåldern och sen kommer det bara gå utför.
Vad ska jag göra för att undvika det?
Låsa in henne?
Ah fan.

Jag har sagt det förut;
I den där hundgården kan hon få bo, på Antes farmor och farfars gård ute i Bergby. Kommer ju inte precis gå någon nöd på henne där, titta bara.. hon får ju ett helt eget hus också.


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Haha ja där skulle hon nog trivas ;D

2010-02-12 @ 19:14:43
http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0