Flåsarn- -

Tack för att du fick mig att stoppa ner näven i bajsvatten!

Skulle kissa imorse och upptäcker när jag sitter på toan att jag blev alldeles blöt på arslet.
Jag reste mig upp och kollade ner i toaletten och möts en vidrig syn!

HELA JÄVLA TOALETTEN VAR FULL AV GRUMLIGT ÄCKLIGT VATTEN!

Ett vidrigt stopp hade det blivit.


Stängde av vattnet till toan och när allt sakta sjönk undan så såg jag att det där "doftagott"-blocket som annars sitter på kanten till toan var borta.

Har spenderat många timmar av denna dag att försöka komma på ett bra sätt att få bort stoppet själv.
Fick tillslut ringa en kompis och fick ett bra tips av hennes pappa.
Och jag testade det.

Tack Maya, tack så hemskt mycket.
Tack vare dig min älskade lilla skitunge så fick jag stoppa ner näven och toaborsten långt ner i allt äckelvatten och "pumpa" bort stoppet.


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja detvar dte jag läste. Ska höra med dom på HC idag, ska dit å kolla upp lillen.

2010-02-24 @ 10:52:41
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0