Flåsarn- -

The power of reading books!

Jag har myst i soffan med Maya, tittat på barnprogram med henne, lagt henne i sängen, läst 1,2,3,45678 böcker för henne, men ungen vägrar sova.
Nu ligger hon i soffan själv och kikar på sitt favorit program Simpsons, håller tummarna för att hon somnar snart så att jag kan få skutta ner i soffan alldeles själv och kika på Melodifestivalen.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag efter bara några minuter strunta i Melodifestivalen och kika på något annat istället, tröttnar ju så jävla fort när jag kollar på något själv.

Ante är ju som sagt borta ikväll på festligheter, den satans lyckosten alltså!

För övrigt så är allt bra, förutom den irriterande finnen jag har på tutten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0