Flåsarn- -

Vet du vad en stjärtbjörn är?


Min dotter har nyligen börjat fascineras av det vi människor har mellan benen.
Det hon riktigt har fattat är att pappa har en snopp.. men sen, vad jag har.. mamma hennes, det är en annan sak, på något sätt så säger hon alltid att jag har en pung. Jaja..

Lade henne i våran säng nyss och lästa ur hennes nya Nalle Puh bok då hon plötsligt avbryter mig:
-Men mamma, Puh ingen snopp?Puh ingen pulla?
-Nej Maya, men Puh är en pojke i allafall..
-Nä mamma,Puh jumpa!
(Puh har en rumpa)

Okej, vi låter det vara så.. orkar inte ta en diskussion till om detta idag.
Men på ett sätt har hon ju rätt.
Puh har inga byxor och inga kalsonger och inte ser man någon snopp eller pulla heller.. men stjärten ser man ju.

Så nu kan vi dra slutsatsen; Puh är en könslös stjärtbjörn.


Kommentarer
Postat av: unique

hahahaha... svårt att förklara

2010-02-05 @ 21:13:15
http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0