Flåsarn- -

And as I turned around I saw that there was still some cleaning to do..



Har varit vaken ett tag nu och bara sitter och tar det lugnt.. men snart så kommer stressen skölja över mig som vanligt.
Har gett mig fan på att vara på dagis ganska precis klockan 9, men jag tvivlar på att det kommer gå.
Inte tror jag vikariejouren ringer ut mig på jobb heller.

Jag gruvar mig mycket just nu, liksom.. har ni sett hur mycket snö det är ute?!
Min dotter är lite av en prinsessa och kan INTE gå själv när det är mycket snö på backen, så antingen blir det till att bära henne hela vägen till dagis eller så får hon åka BOB, jag tror det lutar åt det sistnämnda, men..  kommer det gå att dra den i all denna snö?

Och jag kollade nyss ut genom fönstret och ser att det snöar fortfarande..

Idag ska jag roa mig med den städning som inte blev klar igår dvs stora sovrummet,köksbänkar,disk och toalett.
Åh vad kul jag kommer ha! Erkänn att ni blir avundsjuka, liiite i allafall?
Och så tvätten då förstås, måste fortsätta bestiga det berget...

Nä, om jag och Maya ska hinna vara på dagis klockan 9 så måste vi börja göra oss i ordning nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm jag blir avundsjuk, för du måst ha kliniskt rnt hemma jämfört med mig. Fick iaf ny, kyl,frys å spis idag :)

2010-01-28 @ 13:33:39
http://huldahoney.blogg.se/
Postat av: Lina

svar till Annso;

Haha har absolut inte kliniskt rent hemma, långt ifrån faktiskt.



Åh, nya vitvaror vill jag också ha! Som tur är så flyttar vi ju snart så då blir det ju lite "nytt" iaf.

Har du fått en hällspis?



2010-01-28 @ 14:29:37
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Annso

Jaaaa :) jag har fått hällspis :) överlycklig

Å kylen å frysen är större än dom förra :) känns lite lyxigt faktiskt. Fast det negativa är att överskåpen är mindre, så jag måste nog ställa mig å slänga massa saker när jag får tid nån dag.

2010-01-28 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0