Flåsarn- -

Bubel babel

Ante nattar Maya nu,en hel timme tidigare än vanligt, men Maya var så trött så hon gjorde typ allt för att hålla sig vaken.. dvs. klättrade på soffryggen och armstöden, hoppade runt, skrek och åkte rutchkana längs mina ben.
Jag hör hur dom ligger och läser "Molly mus" inne i sovrummet, får se om hon somnar strax.

Jag har bestämt mig för att sova i soffan i natt, behöver verkligen få sova en hel natt utan att vakna av att Maya sparkar på mig eller något sådant.

I morgon blir Maya hemma från dagis, vi ska åka till Valbo och BVC strax efter klockan 8 i morgonbitti för att Maya ska ta sin andra svininfluensaspruta.
Så ja, hon blir ledig hela dagen för säkerhetsskull ifall att hon skulle få en släng av feber eller så.

Nåja, kanske bloggar mer senare.

Kommentarer
Postat av: Sågen

haha ja brukar också välja soffan när jag vet att nån unge ska sova med oss i sängen för ja vill inte heller få ont i ryggen ehhe

2010-01-13 @ 23:27:20
http://fredrik.sågström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0