Flåsarn- -

Döende..


Jag är på kasst humör just nu och mår dåligt.. inte så där förkylningsdåligt, utan mer influensa.
Dock vet jag att det enbart beror på att jag inte har rökt något.

Jag är känslig som fan, skäller på Ante hela tiden och är allmänt less.

Flertalet gånger har jag tänkt att skita i detta och känt att det inte är värt att må så här dåligt...och senast för 15 minuter sedan så bad jag Ante köpa hem cigg till mig medans han var ute med Maya.
Han sa Nej.

Ciggaretterna är en trygghet för mig och en vän som alltid finns där..


I kväll är det Let´s Dance föressten, då ska vi äta popcorn, dricka cola och ha lite mysigt.. faaan vad jag kommer sakna mina cigg då.

Jag tror jag dör snart...

Kommentarer
Postat av: sophia

fan va duktig du är! kämpa på

2010-01-22 @ 18:11:29
http://sophiapihlajainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0