Flåsarn- -

En hemlighet..

Tänkte inte berätta något för er om detta men va fan..

Så.. shoot! Here we go..

Kl 12 idag så rökte jag min sista HELA cigg och för ca 1 timme sedan så tog jag mina sista bloss på en halv cigg.
Med andra ord, jag ska sluta röka.
Det ska funka denna gång!

Jag har tuggummi här hemma som jag tuggar på frenetiskt, börjar göra lite ont i käkarna faktiskt!

Jag vet att de första dagarna kommer bli förjävliga, dom kommer föra mig nära döden.
Kommer ihåg hur det var senast jag försökte;
*Huvudet gjorde ont
*Jag fick ont i hela kroppen
*Svettningar
*Jag frös
*Arg/Sur/Bitter/Tvär
*Trött

Då klarade jag inte mer än 3 dagar har jag för mig och det sägs ju att 3:e dagen är värst..

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Ida

ja, jag kommer hålla tummen så hårt jag bara kan! =)

2010-01-21 @ 19:22:18
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag håller alla tummarna jag har. Kämpa på Lina!

2010-01-21 @ 19:32:10
Postat av: Emelie

Jag håller båda mina tummar. heja heja :)

2010-01-26 @ 14:18:46
http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0