Flåsarn- -

Gammelrävarnas återträff!


Fan vad jag längar tills i kväll nu! Det är ju som sagt klassåterträff.

Ska möta Nicki på stan runt 18.45 och så får jag åka med henne och hennes "pappa" upp till Sörby där festen ska hållas, och bra är det ju att man får den där skjutsen..annars skulle man aldrig komma fram.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 17.30 så att jag kan börja göra mig iordning, måste liksom:
*Fixa ögonbrynen
*Tvätta ansiktet super duper noga
*Smörja in mig
*Klä på mig
*Sminka mig
*Försöka fixa håret

Och allt det där brukar ju ta sin lilla tid..
Självklart så har jag ju redan duschat, det gjorde jag och Maya nyss.

Det här blir det sista blogg inlägget för idag men jag skriver nog igen i morgon och förhoppningsvis kanske ni får se lite bilder.

Ha en trevlig Fredagskväll nu allihopa.. för det ska FAN JAG HA!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du får en kanon kväll Lina! Ta det lugnt ;)

2010-01-29 @ 20:08:27
http://balbinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0