Flåsarn- -

Gävle= Nya Jukkasjärvi?

Vad är det här?
Bor vi i Jukkasjärvi eller i Gävle?
Man börjar ju fan undra.


Termometern står på -30 och lägenheten som förut har varit väldigt varm inomhus är nu iskall.
Jag är jätte kissnödig, men vågar inte gå på toa, risken finns väl att det kommer hänga istappar från röven när man reser sig upp därifrån och sånt har jag inte tid med.

Haha ja och inte nog med kylan ute...idag ska vi åka till svärfar&co i Bergby... I EN BIL UTAN VÄRMEPAKET!!
Vi kommer alltså spendera 40 minuter i en bil utan värme, i en bil som det är kallare i än utanför.
Skit kul!
Kommer bli en väldigt intressant dag detta känner jag på mig, men det är bara att bita ihop för alla vi vet ju att det som inte dödar, det härdar.

Nåja, nu lär jag fixa lite frulle åt Maysan.

Kommentarer
Postat av: Katrin

fy sjutton... låter inte trevligt med en kall bil just nu heller. Ni får pälsa på er bra. Jag lider med er =)

2010-01-06 @ 13:44:58
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Sågen

sånt är livet :D dax att flytta utomlands nu hehe

2010-01-06 @ 14:55:49
http://fredrik.sågström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0