Flåsarn- -

It ain´t over til´ the fat lady sings..


I morgon så är det klassträff, eller ja.. rättare sagt återträff för oss som gick ut Barn & Fritid samtidigt -2005.
Ska bli kul att träffa folket även om långt ifrån alla kommer.

Lite besviken är jag dock på att de jag umgicks med mest inte kommer,förutom Nicki då.
Men det är två killar som jag gärna hade haft där också.. två underbara killar som jag saknar.

Men jag har gett mig fan på att ha roligt i morgon, förbannat kul ska jag ha!


I år är det 8 årsedan som jag började gymnasiet..
Fan vad tiden har gått...


3:e året i gymnasiet tro?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Försökte läsa igenom din blogg om jag skulle hitta nåt om oss bögar men tydligen inte.. så kanske du inte en ny förböns-Carola trots allt! ;)

2010-01-28 @ 21:38:39
http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Madde

Vi ses där Lina.Ska bli kul att träffa dig :) Kramelikram

2010-01-28 @ 22:04:24
Postat av: Katrin

ska bli skoj på klassfesten =) men jag gick ju inte ut med er 2005 hehe. jag gick ut 2006 istället =) var ju lite mammaledig då när ni gick trean

2010-01-29 @ 00:30:20
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0