Flåsarn- -

Jag ser att du är bög!


Man kan se på killar att dom är bög, eller hur?
Det är något speciellt med dom.

Och nu talar inte jag om dessa översminkade,pärlbärande,parfymstinkande,överklasswannabe fjollor alá Rahlenfeldt.

Jag menar dom där riktigt macho männen, med stora muskler och pumpande ådror.. dom måste ju vara gay?!
Fast jag tror att dom är rädda för att folk ska få veta det och det är just därför som dom försöker se så manliga ut som möjligt genom att träna och ta hand om sig själv överdrivet mycket.

På helgerna när dom säger till flickvännerna att dom ska dra "på fest med sina polare" så möts dom säkert i stället i en bastuklubb, i en källare i något mysko hus där dom delar ut smekningar och kärleksförklaringar till varandra.

Det är vad jag tror.

Och bara för detta nu då så betyder inte det att jag har något emot bögar.. eller jo.. några stycken.. men långt ifrån alla!



Kommentarer
Postat av: Todde

HAHAHA!

2010-01-21 @ 20:39:31
http://gudochjag.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Tack för tipset! Ska kika in den sidan. :)

2010-01-21 @ 20:48:51
http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul tjej! ja, så kan det nog vara, men vissa saker går inte att dölja. Blickar!

2010-01-21 @ 21:00:42
Postat av: Karin

Nytt ordspråk: Man är inte bög förrän man kommit in i häcken ;-)

2010-01-23 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0