Flåsarn- -

Kissie- Mer intelligent än dig.

Jag läser Kissies blogg dagligen, men inte för att jag gillar hennes åsikter eller bryr mig nå speciellt mycket om mode.
Jag läser den för att hon är SMART!

Hur många av er.. ärligt talat nu.. skulle våga skriva så som hon gör i sin blogg?
Hur många av er skulle tala om era syskon så som hon gör?

Erkänn nu, hon är grymt smart som skapat sig en framgång på att provocera!
Hon vet vad hon ska skriva för att få reaktioner.

Sen att hon är blond och förstorar läpparna, det gör ju bara er mer arga och provocerade.

Va fan, kan ni klandra henne att hon skriver som hon gör?
Hon tjänar ju pengar på det!
Hon tjänar pengar på era reaktioner!

Bild lånad från Kissie

Kommentarer
Postat av: Ämmii <3

Vilken bra blogg <3

2010-01-20 @ 01:12:52
http://emelieliljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0