Flåsarn- -

Machine Head @ Fryshuset ikväll!

Machine Head har återvänt till Sverige med turnén ”The Black Procession”, med på turnén finns även banden Hatebreed, Bleeding Through och All Shall Perish.

Konserten äger rum på Fryshuset(Stockholm) i kväll den 30/1-2010 med insläpp kl 18.30.

 

Jag önskar att jag kunde åka dit ikväll och kika.

Fick mersmak för Machine Head när vi såg dom i somras på Sonisphere i Hultsfred. Dom är fan riktigt bra live.

Andreas och hans kompis Jonathan däremot ska åka dit och kolla, kul för dom.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har aldrig blivit besviken över en Machine Head spelning!

Blev ledsen när jag inte kunde gå nu senast.

Ska väl vara så jävla typiskt. MEN.

Nej, kärlek är vad det är! :)

2010-02-08 @ 13:02:48
http://trixiedeluxe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0