Flåsarn- -

Mayas hyss!

Jag ångrade att jag lät Maya vara hemma från dagis dag!
Ungen har inte varit ett dugg dålig idag, snarare tvärtom!!

Fy fan hur hon har hållit på, bara för att nämna några saker:
*Hällt ut fryst broccoli på golvet
*Hällt ut en hel kanna med äppeldricka på golvet i "matrummet"
*Haft sönder en glaslykta
*Kastat runt kläder
*Smetat gröt på golvet

Ja se där..
Dags att börja författa en "Mayas hyss"bok snart kanske?

Nu sover hon i allafall.. så jag ska passa på att koppla av och sedan ta tag i allt som hon har ställt till med.

Magsjuk? Pyttsan!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Hehe har ni fått en liten "Emil i Lönneberga" fast i flickformat? ;)

2010-01-29 @ 13:18:49
http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Tessan

Haha oj va hon röjer runt :) Skriv en bok om hennes hyss, de skulle hon säkert uppskatta när hon blir äldre! De borde nästan alla föräldrar göra tycker jag ;)

2010-01-29 @ 13:31:04
Postat av: A Bergman

Får börja en ny blogg med bara "maya-hyss.. =)

2010-01-29 @ 14:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0