Flåsarn- -

Min hjärna hänger inte med idag..

I allafall inte efter en natt utan bra sömn.

Maya och jag tog en tupplur på soffan i morse och vaknade plötsligt när klockan var 9!!
Fick ringa till dagis och säga att vi skulle bli sena, snabbade mig att klä på Maya och mig själv, ser en lapp från Gävle Sjukhus om att jag ska dit på cellprov idag, trodde jag ja..

Vi kastade oss ut, promenerade till dagis, blev en del strul på vägen, men inget jag mår dåligt av.
Kommer fram till dagis, säger till personalen att jag ska till sjukhuset, snabbar mig hem för att fixa mig själv lite mer.. och får då se att jag ska då inte alls till sjukhuset idag, det är i Februari jag ska dit!

Så jag sitter här nu.. väntar på att klockan ska bli 13.40 så att jag kan gå och hämta Maya.


Kommentarer
Postat av: catarina

Superfin design! Tack för länkandet:)

2010-01-19 @ 14:49:50
http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0