Flåsarn- -

Rökfri i 4 dagar!

Japp, det har jag varit nu.. heja heja Flåsarn!

Har varit sjukt jobbigt dessa dagar och flera gånger har jag varit påväg att ge upp men någonstans långt inne i min kropp så har det funnits en spärr som har sagt "Det är inte värt det, du drar bara ut på lidandet"..
Ja, så är det ju.. skulle jag börja röka nu igen så skulle ju det innebära att när jag vill sluta nästa gång så blir det samma jävla lidande med huvudvärk osv..
Så varför inte bara ta all jävla skit nu och slippa det sedan?

Nu ska jag fan klara detta! Jag ska hålla mig rökfri!

Den dag som  jag hade som mest begär, i Lördags kväll/natt så blev allt så jobbigt så jag satte mig och pillade ur piercingen i septum, så nu är jag piercingfri också.. förutom i öronen då.
Känns skitkonstigt, känner mig tandlös(?) på något skumt sätt. Nåja.. kanske ser mer vuxen ut nu.

Förövrigt har jag haft två väldigt ledsna dagar nu då endel saker har hänt, dock inga saker som jag kan ta upp i bloggen nu.. men tids nog så kanske ni, mina läsare också får veta.. men just nu så känns det för jobbigt att ens tänka på.
Därav mitt blogguppehåll på några dagar.

För att slippa tänka på de tråkiga sakerna så har jag spenderat dagen med att greja i Mayas rum som den senaste tiden har fått varit som en förvaringsplats åt alla möjligt skit, t.ex smutstvätt.
Men nu är det någorlunda fint där inne och ungen kan leka där bäst fan hon vill :)

Oj vilket långt inlägg..Bäst att sluta med detta och börja fila på nästa ;)


Kommentarer
Postat av: ida

om det ät något du vill prata om så äre det bara att slå en pling vettö´

2010-01-25 @ 22:47:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Katrin

Måste säga att det är himla starkt av dej att stå emot cigaretterna. Fortsätt så, duktiga du =)

2010-01-25 @ 23:17:40
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Sågen

förstår inte hur du orkar människa :P skulle ja aldrig göra :P

2010-01-26 @ 10:57:54
http://fredrik.sågström.se
Postat av: Ida

Jag tror du kommer att klara det galant! Just keep up the will! :)

2010-01-27 @ 01:06:27
http://ajdaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0