Flåsarn- -

Det är Fredag kväll och dans i folkets park..

Så himla mycket dans vettefan om det är alltså.

Jag har i allafall masserat idag, medans jag gjorde det så fick Maya vara hemma hos Catarina och pappa, hon hade haft det bra där, badat och ätit mat.

Andreas är på en spelning i Sätra, vet inte när han kommer hem.. men det borde bli i natt någon gång och jag hoppas att han köper med sig en ceasarcreme&kyckling macka från Statoil till mig.
Det är ju nästan obligatoriskt.

Alltså, ALLTID när vi har varit iväg på någon konsert eller liknande och sedan åker hem så stannar vi på Statoil i Hagaström och köper oss en varsin macka med just ceasarcreme och kyckling. Alla andra åker typ till McDonalds eller MAX.. men inte vi :)

Hur som haver så sover Maysan nu och jag vet inte vad jag ska göra.. har sjukt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0