Flåsarn- -

Filmer som får ögonen att tåras!

Har nyss kollat på Gladiator trots många protester från min sida.
Förstå mig rätt nu gott folk, jag älskar sådana filmer men,det finns ett STORT men i det hela:
Jag bölar ögonen ur mig!

Braveheart, Den sista Mohikanen,Pearl Harbor och Patrioten är några bra exempel på filmer då mina ögon tåras.

Filmerna har alltid en någorlunda romantisk handling och ofta så förlorar "hjälten" någon familjemedlem.
Som nu då, i Gladiator filmen, där Maximus fru och son blir mördade, innan Maximus ens har lyckats tagit sig hem för att återförenas med dom.

Jag har sett Gladiator säkert 5-6 gånger och jag gråter fan varje jävla gång.



Finns det någon film som du bölar extra mycket åt?

Kommentarer
Postat av: Sara Sunshine

My sisters keeper grät jag halvt ihjäl mig åt!

2010-07-31 @ 13:00:57
http://eckerman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0