Flåsarn- -

Fluginvasion, tack alla sopgubbar för den häftiga upplevelsen!

Det är Andreas tur att natta Maya ikväll har jag bestämt och han har faktiskt sagt Ja till det.
Jag tycker alltså att vi kan turas om, typ varannan kväll eller något.
Men, på något sätt tycks det att Antes röv har vuxit fast vid datorstolen?

Och så fort jag försöker ge honom en liten hint " du, Maya är trött.. " så får jag tillbaka ett hummande som knappt hörs.
Vad är det för något intressant han glor på när han sitter där vid datorn egentligen?
Nej, porr är det inte i allafall.... så länge han inte tänder på långhåriga,skäggiga karlar med skitiga kläder.
(Jag däremot hade dregglat som tusan över sådan porr)


Jag har en stor fundering också..

Vi var och slängde lite sopor nu under kvällen och när Ante öppnade dörren till sophuset så vällde det ut flugor (eller getingar som Ante sa) och det låg massvis med utspridda äckelsopor på golvet där inne.
Är det någon som är och rotar där på nätterna?! Någon som vill ha mat?
Och så lär jag säga att sopgubbarna gör ett skitkasst jobb på att tömma det där jävla sophuset.



Kommentarer
Postat av: Catarina

upplevde också att det visst var en getingattack....Tack alla sopslängare också som inte kan slänga i behållarna. I andra sophuset hänger en skylt ovanför första kärlet:"Om det är fullt i denna, släng i nästa kärl". Jag är glad att jag inte är sopgubbe, det kan inte vara kul att städa upp efter alla människor som inte ens orkar slänga sin soppåse där den får plats. PS Rutger såg jag förra veckan städa upp UTANFÖR sophuset där nån valt att TÖMMA sina äckliga sopor. Tur det finns änglar som orkar ta hand om det.

2010-07-23 @ 17:26:58
http://chinaconinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0