Flåsarn- -

Höstshopping hos H&M!

Det är alltid lika kul att surfa runt och kika på kläder till Maya och snart vankas det höst och riktig kyla så det är verkligen dags att börja välja ut vilka kläder som ska få flytta in i hennes garderober.

Inne på H&Ms hemsida så fann jag några läckerbitar som jag mer än gärna köper, om inte annat kanske någon släkting kikar in här och kanske får lite tips om bra födelsedagspresenter till Maya, hon fyller ju år 9:e Oktober och det är ju inte så överdrivet långt dit.

 

 

 

Cardigan, 199kr

 

Fleecejacka 99kr

 

Jeans 149kr

 

Jacka 349 kr

 

Skor 129kr

 

Mini-uggs 99kr


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, finns det uggs för barn med.. Dom som fått så mycket negaivt för att dom inte ger nåt stöd åt fötterna när man går..

2010-07-24 @ 10:03:13
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Elin: Japp klart det finns :) Maya fick ett par rosa redan förra vintern och dom fungerade utmärkt.

Jag är en van UGGanvändare och köper minst ett par varje vinter och jag har aldrig haft några problem, men man ska väl se till att inte nöta ut dom för mycket eftersom att dom lätt blir förstora och då kan de nog kännas som om att de inte ger nå stöd.

2010-07-24 @ 10:12:40
http://flasarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0