Flåsarn- -

Knack,knack..vem där?

I morse så satt jag och glodde runt lite på bloggportalen med hopp om att finna någon ny intressant blogg, förvånar mig inte själv ett dugg att jag inte hittade någon som föll mig i smaken... men.. däremot bland de nyligen uppdaterade bloggarna så såg jag en bild på en man och läste sedan vad han hette.
Jösses Amalia!
Den karln känner jag igen sedan förut, det är ju den karln som jag tyckte var så het på den tiden man sprang runt och lekte tuff bland Amerikanska fotbollar och storvuxna pojkar.

Jag skickade iväg en liten kommentar och fick sedan en tillbaka, visst sjutton minns han mig, trots att det har gått nästan 9-10 årsedan vi sågs sist.

Jag tycker detta är svinkul, att någon som honom minns mig, va fan liksom, jag är väl inget att minnas?
Med tanke på hur många f.d spelare det är som minns mig nu förtiden så måste jag ha lämnat ett avtryck.. undrar vad bara?
Hoppas det är något positivt så man slipper skämmas.


Kommentarer
Postat av: Heffler

Het vettefan om jag var. ;) Men tack! :)



Vissa kommer man ihåg, helt enkelt. Och du får ta det som något positivt tycker jag. :)



Och hos dig har det hänt grejer, ser jag. Barn och hela köret. Vad kul! :)



Världen är bra liten ibland. Himla skoj att du hittade min blogg tycker jag. Jag kommer att hålla koll på dig nu. ;)

2010-07-22 @ 20:13:34
http://www.heffler.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0