Flåsarn- -

Men åh.. jag som ville till Dollarstore!

Har nyss kommit hem efter en hel eftermiddag i Sandviken där vi hälsade på Antes mamma och sedan åkte och handlade.

Andreas lider av handla-fobi, han blir svettig så fort jag säger ordet "handla".
Förut när vi har åkt till Willys eller andra affärer så har han med bestämd röst sagt: " du behöver ju inte shoppa upp hela lönen"... och så har vi i värsta fall bråkat över en leverpastej t.ex.

Jag tänkte göra något åt det där denna gång så jag kom med ett förslag; vi börjar veckohandla!
Så idag när Ante kom hem från Sandvik så skrev vi upp en matlista för i helgen och nästa vecka och sedan så handlade vi saker som vi behöver för att göra dom maträtterna, det funkade kanon!
Inge bråk eller något... tills jag sa; "Jag vill till Dollarstore".. då blev det ett jävla liv och jag fick finna mig i att inte åka dit. Surpöjk!

Jag har kastat ut Ante ikväll föressten, jag har nästan fått tvinga honom att dra iväg till en jobbarkompis och festa, men snart är han på väg iaf, och det bästa med det hela är att han inte kommer hem förren imorgon, skitskönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0