Flåsarn- -

Monday,Tuesday, Wednesday.... vad var det för dag nu igen?

Det är Tisdag idag va? Håller knappt koll på dagarna nu när både jag och Maya är lediga...

Maya har iaf åkt hem till sin farmor idag, hon ska sova där... får se om hon kommer hem imorgon.
Känns rätt så skönt lär jag säga,nu får jag liksom tid till att göra vad jag vill och jag slipper smutsiga små barnfötter på ett nytorkat golv (om jag städar).

Och städa, det är något jag verkligen borde passa på att göra nu, det står högst upp på priolistan idag kan jag säga, men jag måste bara slappa lite först.

Förövrigt så har det inte hänt nå skoj alls för oss dessa dagar som har varit, livet har liksom bara flytit på i vanlig takt, allt har typ gått på rutin.. ja, allt förutom Mayas sömn.

Ante jobbar förmiddag denna vecka, så han slutar snart.. får se om han behagar att hjälpa till lite här hemma.

Fan vad varmt det ska vara då!!
Lägenheten är en jävla bastu lär jag säga.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Nja hon har höksyn och ser mer än vad jag gör så den tror jag tack och lov inte det är något fel på. Hon har verkligen öga för allt den där tösen ^^ även allt som står längst upp på alla hyllor jag knappt ser upp på för min korthet :D

Hon är nog bara väldigt klantig precis som mig :/

2010-07-20 @ 15:33:21
http://thepinkcow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0