Flåsarn- -

Saknar mitt lilla hjärta!

Har kämpat på som fan här hemma idag med städning och tvättning.. och ännu är jag inte klar.
Ska fortsätta med diverse sysslor imorgon för just nu vill jag bara sitta här i min soffa och göra ingenting.. man lär ju passa på.

Jag saknar mitt lilla hjärta nå så oerhört mycket, det blir så tyst och lugnt utan hennes bus, skratt och grin.
Usch vad jag saknar hennes kramar och pussar.
Men, jag kan trösta mig själv med att jag vet att hon har det bra hos sin farmor och att det brukar fungera jätte bra när hon är där.
Jag tror att det kan vara nyttigt och skönt för Maya att komma iväg från mig och Andreas ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0