Flåsarn- -

Svar på kommentar!

Fick en kommentar på DETTA inlägg och jag väljer att svara så här.




SVAR:
Jag förstår att det ser galet ut, men jag är inte "mjuk i luvan".
De som springer där gör det inte för att skada andra, enbart för att ha roligt, tillsammans.
Självklart så blir vissa skadade men det är ju deras val att dom vill vara med.
Vill man inte vara med så är det bara att ställa sig på sidan om.
De som har siktet inställt på att skada någon annan hör inte hemma i en circle pit.

Jag förstår inte riktigt vad Maya har med detta att göra, hon är inte ens 3 år än men om hon, när hon blir äldre, vill vara med i det där så får hon det, på eget ansvar.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Bra svar. Tänk att folk alltid ska bry sig... Och alltid ska det vara negativt.



Jag kan tänka mig vilken adrenalinkick det måste vara att vara med och alla gör det ju på eget ansvar så vad är grejen att klaga, fast själv skulle jag nog inte våga vara med är lite feg av mig ;)

2010-07-24 @ 13:27:46
http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0