Flåsarn- -

Svar på kommentar



SVAR:
Nej jag säger inte emot mig själv. Ja, jag lägger ut bilder här i bloggen och på facebook på MIN dotter, just det MIN.
Och visst, även dom kan komma att hamna i fel händer, det kan jag inte styra över.Men, jag är noga på att inte publicera nå bilder på min dotter naken och om det vore så att jag skulle lägga ut en bild på henne helt utan kläder så censurerar jag bilden, vilket jag inte tro att andra skulle göra om någon annans barn hade råkat hamna i bakgrunden på deras foto.
Och jag har inte sagt att någon ska fota henne, däremot har jag sagt att det kan hända att hon blir med på en bild av misstag.
Mja, jag vet inte om det är större risk ju fler bilder jag har.. och om någon väljer att "sno" mina bilder så kan inte jag styra över det, det är förmodligen en mycket sjuk människa som gör det.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan fortfarande inte riktigt hålla med där. Jag tror knappast det gör nåt om ett barn skulle hamna i bakgrunden på ett foto naken. De som är pedofiler eller annat äckelfolk letar ju upp sina bilder på nätet.



Eller menar du folk i allmänhet, att det känns creepy om din dotter skulle hamna naken i bakgrunden på ett foto?

2010-07-18 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0