Flåsarn- -

Varför kan jag inte bara vara mig själv?

Varför är folk så rädda för att vara sig själv? Varför envisas människor med att låtsas vara någon som dom egentligen inte är?

Jag är väl på ett sätt en av dom skulle jag tro. Jag vill ju ogärna att folk ska se mig arg,sur och ledsen.. jag är ju van vid att vara clownen på alla tillställningar, den som skrattar högst i klassrummet, den som är uppkäftig och rolig.
Så fort jag har visat en arg sida så har inte människor tagit mig på allvar, dom tror att jag skämtar:
"Men kom igen nu Lina, inte kan väl du vara arg?"

Jo visst hörrni, det kan jag vara. Jag kan vara riktigt jävla arg.. och är jag arg så är det ingen idé att ens försöka prata med mig.

Dock är jag inte långsint, jag förlåter ofta.. och för mycket.
Det spelar i stort sett ingen roll vad folk gör mot mig, låt det gå ett tag så står jag där sen med ett leende på läpparna och förlåter, om och om igen.
Jag förlåter för mycket för mitt eget bästa.


Kommentarer
Postat av: Ida

att du inte stack ner till någon tatuerare o förevigade min fina målning förstår jag inte Lina..du hade ju varit ballast i kommun (iaf) :-P

2010-07-07 @ 13:10:09
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0